Wednesday 16 October 2013

Ek kan nie ophou kla nie

Job 23 : 2  "Ek kla nog steeds uit opstandigheid, en ek kan nie ophou kla nie."

Die verhaal van Job is een wat my fasineer.  Job was 'n model gelowige.  Die duiwel kon dit glad nie hanteer nie en hy't allerhande aantygings oor Job gemaak o.a. dat Job so 'n goeie Christen is omdat God hom soveel geseën het.  God ken Job se hart en sy opregtheid.  Hy laat die duiwel toe om Job te beproef en alles behalwe sy lewe van hom weg te neem.  Ons weet Job het God nooit vervloek nie... hy't vasgehou aan sy geloof terwyl baie van ons lankal handdoek sou ingegooi het.

Job is 'n mens en hy sukkel net soos ek en jy om sy omstandighede te verwerk.  Nie een keer maak God vir Job stil nie... God help hom wel reg, maar belangriker is om te weet dat God heeltyd so naby is dat hy elke sug en klagte van Job aanhoor.  God het Job nie een oomblik verlaat nie.

Uiteindelik het God alles wat Job verloor het en meer vir hom teruggegee.  Die duiwel het nie oorwin nie.

God is ook daar vir jou.  Jy kan jou bekommernisse en vrese maar uitspreek - Hy verstaan.  Jy kan maar opstandig raak - Hy verstaan en Hy hoor.  Net soos Hy vir Job uitkoms gegee het, sal Hy ook vir jou uitkoms gee.  

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...