Thursday 3 October 2013

Maak los!

Filippense 3 :13  Broers, ek verbeel my nie dat ek dit alles al het nie. Maar een ding doen ek: ek maak my los van wat agter is en strek my uit na wat voor is

Elkeen van ons het ons eie storie om te vertel… party van ons het selfs ‘n paar letsels om te wys waar die lewe se skerp kant ons bygekom het. 

Moenie daarby vashaak nie en by elke moontlik en onmoontlike geleentheid die ‘replay’ knoppie druk nie.  Glo dat daar ‘n rede vir alles is en laat gaan.  Al kan jy dit nie verstaan nie, moenie te veel daaroor tob nie.  Die feit dat dinge nie volgens ons planne verloop nie, beteken nie dat dit verkeerd geloop het nie. 

Ek het al jare later denkbeeldige sweet afgevee van dankbaarheid dat ek nie my sin gekry het nie en besef dat God se plan eintlik beter was as my kortsigtige eiesinnigheid.


Bevry jouself van die verlede.  God het soveel meer vir jou in gedagte. 

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...