Sunday 27 October 2013

Om 'n belofte gestand te doen

Hebreers 13:4  Die huwelik moet deur almal eerbaar gehou word.  Wees in die huwelikslewe getrou aan mekaar, want ontugtiges en egbrekers sal onder die oordeel van God kom.

'n Kollega van my bevind haar in 'n baie ongelukkige huwelik.  Haar man gee hoegenaamd geen aandag aan haar nie. Daar is nie woorde of dade van liefde nie.  Meeste van tyd heers daar 'n tasbare stilte, want hy gesels nie met haar nie.  As sy 'n geselsie probeer aanknoop, jak hy haar blykbaar af.

Sy't onlangs deur 'n krisis met haar ouers gegaan en hom gevra om haar by te staan.  Sy antwoord aan haar was: "Ek kan niks doen nie, hulle moet maar hul eie probleme uitsorteer." Daarteenoor lag en gesels hy met die kinders, maar teenoor haar is daar geen warmte.

'n Mens moet jouself afvra of 'n vrou wat so emosioneel mishandel word, binne die huwelik moet bly.  Sou jy?  Die kollega huiwer nie een oomblik nie.  "Ek het 'n belofte voor God afgelê en ek sal daardie belofte nakom."

Vandag wil ek vir jou vra om vir hierdie Godskind te bid.  Dra haar in geloof op en bid dat haar huwelik herstel sal word, want by God is dit moontlik.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...