Monday 11 November 2013

Gister, vandag, môre


Job 8 : 9 Want ons is maar net van gister, ons weet niks, ons dae is so vlugtig soos ‘n skaduwee op die grond…

Gister het ek 'n vreemdeling ontmoet.
Vandag is hierdie vreemdeling my vriend.
Indien ek nie die tyd gebruik het om "dag" te sê nie, of terug geglimlag het, of blad geskud het, of geluister het nie, sou ek nie hierdie persoon leer ken het nie.

Gister
het ek drukkies gegee aan iemand vir wie ek baie omgee.
Vandag is hulle weg...en MôRE sal hul nie terugbring nie.
Sou dit nie lekker wees as ons almal sou weet dat ons MôRE nog hier sal wees nie?
Maar dit kan nie gebeur nie, dus maak VANDAG tyd om iemand 'n drukkie te gee, of
om te glimlag en sê gerus ook: "Ek gee om."

Net vir vandag
, glimlag vir iemand wat jy nie ken nie;
Luister regtig wanneer iemand met jou praat;
Laat val 'n muntstuk waar 'n kind dit kan optel;
Leer iets nuuts by en dra hierdie kennis oor aan ander;
Vertel iemand dat jy aan hulle dink;
Gee 'n geliefde 'n drukkie;
Moenie 'n wrok koester nie;
Moenie bang wees om te sê: "Ek is jammer" nie;
Kyk in 'n kind se oë en vertel hulle hoe fantasties hulle is..
Moenie daardie spinnekop in jou huis doodmaak nie, dit is dalk net verdwaal, wys dit dus hoe om te ontsnap;
Kyk verby iemand se gesig na sy hart;
Maak 'n belofte en kom dit na;
Gaan kuier of bel iemand, bloot net om te sê: "Hallo!"
Staan by jou beginsels;
Ruik die reën, voel die briesie in jou hare en luister na die wind in die bome se blare;
Gee om vir diere en luister na die vrolike sang van die voëls;
Gebruik al jou sintuie tot hul volle potensiaal;
Waardeer en geniet VANDAG.
Epos juweeltjie

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...