Thursday 16 January 2014

Hou koers

Miga 7 : 8  Moet jou nie oor my verlekker nie, my vyand, al het ek tot 'n val gekom, ek sal weer opstaan, al sit ek in die donker, die Here is my lig.
Wanneer jy iewers in die lewe wil kom, is daar gewoonlik ‘n skare wat jou gaan kritiseer.  As jy wil uitblink in jou werk, ‘n nuwe besigheid wil begin, verder studeer, ‘n leierskap posisie inneem, gaan daar teenstand van iewers af kom.  Hoe meer suksesvol jy is, hoe meer gaan ander jou aandag probeer aflei met dit wat hul doen of sê.  Hoe hoër jy op die leer van sukses klim, hoe meer raak jou ‘vyande’.  Ook wanneer jy op ‘n nuwe vlak beginleef en na dit streef wat God in jou hart gelê het, sal jaloerse, kleinsielige, kritikusse na vore tree en allerhande bewerings en opmerkings maak om jou te probeer ontspoor.

As jy vandag hierdie druk ervaar, weet verseker dat dit is omdat jy besig is om ‘n verskil te maak.  Moenie toelaat dat hulle jou van koers dwing nie.  Dis nou die tyd om standpunt in te neem:  “Ek sal nie toelaat dat julle my van sukses beroof nie!”  Beweeg dan aan in geloof, want God het goeie planne vir jou en jy kan nie toelaat dat ander jou beroof van dit waarvoor Hy jou bestem het nie.   

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...