Thursday 30 January 2014

Om te groei

Romeine 10 : 17 Die geloof kom dus deur die prediking wat 'n mens hoor…
Begeer jy om sterker geloof te hê?  Die skrif bevestig dat ons kan groei in die geloof.  Hoor is ‘n werkwoord, nie ‘n eenmalige aksie nie.  Jy moet die boodskap oor en oor hoor sodat dit kan wortel skiet in jou hart. 
Soms kan ‘n boodskap ons binne ‘n oogwink verander, maar meeste van tyd gebeur dit oor ‘n periode van tyd.  Ek het al dele in Die Bybel gelees wat ek baie goed ken en dan skielik lees ek ‘n teks wat ek oortuig is ek nog nooit voorheen daar was nie.  Geestelike volwassenheid op daardie punt veroorsaak die openbaring.  Dis soos om ‘n saadjie op die regte tyd te saai in goedvoorbereide grond.  Plant die saadjie op die verkeerde tyd of in arm grond en daar gebeur niks.
Net so benodig ons gees ook daaglikse voeding.  Hoe meer vertroud ons met die skrif raak, hoe beter leer ken ons God en hoe beter ons Hom ken, hoe makliker raak dit om Hom te vertrou en Hom in alles te ken.  Dis geloof! 

Laat toe dat die waarheid van die Woord jou transformeer sodat jy kan leef in afwagting op dit wat God vir jou in gedagte het.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...