Tuesday 28 January 2014

Ontspan!

Psalm 37 : 7 Daarom moet jy in stilte op die Here vertrou en jou nie ontstel oor die voorspoedige lewe van 'n skelm nie.
Sukkel jy om jou drome te verwesentlik? 
Is jy gefrustreerd met ‘n verhouding wat net nie wil stabiliseer nie?  Dalk probeer jy die ander persoon (jou man/vrou, tienerkind, kollega, bure) verander, maar niks wil werk nie.  Jy bedoel dalk goed, maar hoe meer jy dinge probeer orkestreer, natuurlik ook volgens jou tydrooster, hoe meer loop dit skeef.  Een of ander tyd moet jy besef dat daar net een oplossing is en dit is om oor te gee en te wag dat God die nodige skuiwe maak. 
Hoe doen mens dit, veral as dit lyk asof ander se lewens seepglad verloop?  Begin deur ‘n keuse te maak en verklaar dan jou oorgawe.  “Vader, ek kies dat U die Meester van my situasie sal wees.  Ek staan terug en ek vertrou U volkome.”  En… dan begin jy Hom loof.  Lofprysing en aanbidding is een van die beste maniere om jou hart en verstand te herprogrammeer en God te verseker dat jy in sy vermoëns glo.  Bekommernis, daarenteen, is ‘n teken dat jy beheer wil terugneem.

Behalwe as jy dit geniet om bekommerd te wees of te sukkel, plaas dit in Sy gewillige hande en raak ontslae van onnodige druk.  Hy sal jou terugslae in welslae verander.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...