Wednesday 26 February 2014

Geleenthede tot Sy eer


Matteus 10 : 18 Dit sal vir julle ‘n geleentheid wees om voor hulle en die volke van My te getuig.

Die teksgedeelte het my ook laat dink aan Pierre Korkie.  Hy word in Jemen as gyselaar aangehou deur nie-Christene en hulle eis ‘n losprys van meer as R30 miljoen.

D.m.v. die media weet ons dat die onderhandelinge nie maklik is nie.  Ek het groot waardering vir die mense van “Gift of the Givers”.  Deur hul toedoen is Yolande vrygelaat en hul ondersteun haar en die kinders terwyl hul voortgaan om onbaatsugtig, onder uiters moeilike omstandighede, vir Pierre se vrylating te veg.  Hierdie mense is ‘n toonbeeld van iemand wat oor alle grense heen vir ander omgee.  Hul herstel ons vertroue in die mensdom.

Angus Buchan het voor ‘n groot skare vir ‘n wonderwerk gebid en ek glo dat God ‘n wonderwerk sal bewerkstellig, maar dis ook ‘n geleentheid vir Pierre om oor God te getuig daar waar hy nou is.  Dis ‘n geleentheid om Sy naam te verheerlik.  Nog ‘n gyselaar van Iran, wat saam met Pierre aangehou is, is reeds tereggestel, maar Pierre is steeds veilig en Al-Kaida luister nog na rede. 

Laat ons nie vir een oomblik ons omstandighede bevraagteken wanneer dit tot eer van God kan strek nie.

Hemelse Vader, ons dra Pierre Korkie en sy gesin aan U op en bid vir sy veilige terugkeer, want ons weet U gee om.  (Matt 9 : 36 Hy het ontroerd geraak oor hulle seerkry en weerloosheid.)

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...