Thursday 20 February 2014

Net een evangelie


Galasiërs 1 : 8  “Ons het dit voorheen al gesê en ek sê dit nou weer: As iemand aan julle 'n evangelie verkondig wat in stryd is met die evangelie wat julle ontvang het – die vloek van God sal hom tref!   Dit moet julle goed besef, broers: die evangelie wat ek verkondig, is nie deur 'n mens uitgedink nie.”

Sê nou maar ons is verkeerd en die moslems, budhiste, hindoes, 'scientology', watter geloof ook al, is reg…  Hoe weet ons dat ons geloof die ware geloof is?  Daar is diegene wat jou selfs sal oortuig dat die Koran en die Bybel baie ooreenkomste het. 

Wie sê die Bybel is waar?  Hulle ontdek dan nou nog stukke van die Bybel. En buitendien, niemand weet regtig wanneer Jesus gebore is nie, ons vier Kersfees, maar dis nie eens sy geboortedatum nie.

Die ergste is hulle wat die skepping bevraagteken en evolusie aanhang.

Moet nie vir een oomblik toelaat dat sulke uitsprake en redenasies (vals evangelies) jou mismoedig stem nie.  Ek weet party van hulle is baie oortuigend en kan jou laat twyfel, maar dis juis wat die duiwel beoog. 

Glo soos ‘n kind.  Hou vas aan Galasiërs 1. Daar is net een Evangelie en dit is die Evangelie van die Drie-Enige God.  Jesus Christus is gebore uit ‘n maagd. Hy het die aarde bewandel en vele wonderwerke gedoen.  Hy is gekruisig en het opgestaan uit die graf en uiteindelik opgevaar na die hemel.  Dit alles sodat ek en jy verlos en vry kan wees en eendag Sy wederkoms kan ervaar.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...