Monday 24 February 2014

'One-trick-horse'


2 Korintiërs 4 : 16   Om hierdie rede word ons nie moedeloos nie. Al is ons uiterlik besig om te vergaan, innerlik word ons van dag tot dag vernuwe”

Iemand vertel my onlangs dat vriende sê sy en haar gesin is ‘one-trick-horses’ omdat hulle daarvan hou om elke jaar op dieselfde plek vakansie te hou.

Dit het my dieper laat kyk na my eie lewe.  Ook ek is ‘n ‘one-trick-horse’, want ek hou van sekere roetines.  Is dit verkeerd?  Nie noodwendig nie, want tradisie is goed vir kinders tydens hul vormingsjare. 

Baie van ons sal met liefde terugdink aan gereelde rituele wat ons ouers gehad het.  As gesin was ons elke Sondag ingeryg in dieselfde volgorde in die kerk… in dieselfde kerkbank as elke vorige Sondag…  Vader Kersfees het klokslag die aand voor Kersdag jaarliks gearriveer… As gesin het ons saam om die tafel gesit elke maaltyd en nie geëeet alvorens pa nie gebid het nie en niemand sou opstaan alvorens pa nie gedank het nie. Dit het ‘n gevoel van samehorigheid en veiligheid gekweek. 

Dit beteken egter nie dat ons nie nog ‘n toertjie kan aanleer nie.  Ek probeer byvoorbeeld gereeld nuwe resepte en ek probeer verskillende paaie terugry, veral as ek iewers was waar ek nog nie voorheen was nie. 

Ons kan die toertjies in ander dele van ons lewens toepas en hier kan jy self besluit hoe waagmoedig jy is, maar moenie die ou ‘tricks’ (tradisies) vergeet nie.  Roetine hoef ons nie moedeloos te stem nie.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...