Sunday 30 November 2014

Dankbaar in alle omstandighede



1 Thessalonicense 5 : 18  Wees in alle omstandighede dankbaar, want dit is wat God in Christus Jesus van julle verwag.

Dank jy God in alle omstandighede?  Let op dat die teks lees “alle” omstandighede, m.a.w. nie net as dit goed gaan nie.  Dit mag dalk onnatuurlik aan die begin voel om Hom te dank terwyl jy sukkel om kop bo water te hou, maar dit is presies wat ons moet doen.  Daar is altyd iets om dankbaar voor te wees.  Fokus op wat God gaan doen in jou lewe, nie op die krisis waarin jy jouself bevind nie.  

As jy dankbaar is, open dit die deur vir God om oor te neem.  Die teks sê immers dat dit is wat God van ons verwag.  Hoe nader jy aan Hom is, hoe meer sal jy Sy krag en guns ervaar.  Probeer ‘n lewe van dankbaarheid leef. 

“Vader, ten spyte van dit waardeur ek vandag gaan, kies ek om U te loof en prys…  alhoewel ek siek is, weet ek dat U my gesond gaan maak… al gaan my huwelik deur stormwaters, weet ek dat U ons weer in kalm waters sal bring… Dankie vir my vriende, my familie, vir nog ‘n dag wat ek gespaar is…” 

Sodra jy aan redes begin dink om Hom te dank (in alle omstandighede), sal jy al meer redes tot dankbaarheid identifiseer.  Voor jy jouself kom kry, is die krisis verby en besef jy dat God jou veilig, sterker en wyser anderkant laat uitkom het… nog ‘n rede tot dankbaarheid.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...