Wednesday 28 January 2015

Die regte woorde

Jesaja 50 : 4 Die Here my God het my geleer om die regte woorde te gebruik sodat ek dié wat moeg is, kan moed inpraat. Elke môre laat Hy my opnuut weer luister, Hy laat my luister soos 'n leerling moet luister.

Daar gaan verseker nie 'n dag verby dat jy nie iemand teëkom wat hul hart teenoor jou oopmaak nie. Soms net op 'n skrefie, maar partykeer sommer wawyd oop. Die lewe druk van alle kante. Ons almal voel die druk van prysstygings, werksdruk, politieke onstabiliteit, ens. Die vraag is egter hoe jy daardie geleentheid hanteer?

Soms spreek jy jou kommer oor iets uit, en dan is die reaksie nie die simpatieke oor waarop jy gehoop het nie. Inteendeel, die luisteraar sluit eenvoudig by jou punt aan en neem dit verder. Bygesê, luister is 'n kuns. Alvorens jy volgende keer die storie verder vat, praat eerder die persoon moed in. Dit sal so verfrissend wees as jy nie ook gal braak nie, maar eerder 'n positiewe opmerking maak wat die persoon hoop sal gee. Ons val so maklik in die lokval van saamkla en negatiwiteit. Onthou negatiwiteit kweek negatiwiteit. 

Wanneer jy God vra om jou te leer luister, sal jy binnekort baie gewild wees, want dis eintlik die klaer se grootste behoefte... om gehoor te word... om daarvan verseker te word dat dinge nie so erg is as wat hy of sy dink nie. Positiwiteit is net so aansteeklik, en jy kan die katalisator wees wat 'n samelewing verander.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...