Monday 9 February 2015

God se sorg

Jeremia 29 : 11 Ek weet wat Ek vir julle beplan, sê die Here: voorspoed en nie teenspoed nie; Ek wil vir julle 'n toekoms gee, 'n verwagting!

God is nie die een wat die bose planne sit en uitdink nie. Hy is verseker nie die een wat dink hoe Hy jou kan laat misluk of hoe Hy jou kan seermaak nie. God is 'n God van liefde. 
 
Oral in die Bybel lees ons hoe God Sy volk versorg, hulle uit onmoontlike situasies uitred en wonderwerke laat gebeur. Wanneer God die middelpunt van die volk se bestaan is, gaan dit uiters voorspoedig met hulle. Die Egiptenare staan nie 'n kans nie. Ons weet ook dat God van die Bybel dieselfde God van vandag is. Hoekom sal Hy dus nie vir jou ook voorspoed en 'n gelukkige toekoms gun nie? 

Niks gebeur toevallig nie. Alles is deel van God se volmaakte plan vir jou lewe. Ek dink nie jy kan vir iemand beter vra om aan jou kant te wees as vir Hom nie. Jy kan eenvoudig nie misluk as jy jou lewe in Sy hande toevertrou nie. God se liefde vir jou is so grensloos dat Hy nie sal toelaat dat een haar van jou hoof verdwyn sonder dat Hy daarvan weet nie. Wanneer dinge egter begin verkeerdgaan in ons lewens, is dit soos wanneer die volk afgedwaal het. Dan loop sake sommer lelik skeef en leer jy God se gramskap ook ken. Die geheim is dus net om binne die Wil van God te leef.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...