Sunday 8 February 2015

Sy beskerming

Psalm 121 : 8 Hy sal jou beskerm waar jy ook gaan, nou en vir altyd.

Niemand is nêrens meer veilig nie. Onskuldige, doodgewone mense word vermoor in hul eie huise wat veronderstel is om 'n veilige hawe te wees. Soms is die moordenaar selfs 'n eggenoot of bloedverwant. Gewapende roof is die nuutste gier in winkelsentrums; 'n plek wat meeste mense besoek vir 'n bietjie ontvlugting. Plaasmoorde is al so alledaags, ons lig nie eens meer 'n wenkbrou nie. Jy is nie eens seker dat jy veilig sal terugkeer as jy die pad vat nie.

Daarom is dit baie maklik om te vra waar God dan was toe al hierdie onheilige dade gepleeg is? Hoekom het Hy dit toegelaat? Hoekom het Hy hulle nie beskerm nie? Daarop het ek nie die antwoord nie. Wat ek wel weet is dat daar andere is wat kan getuig dat hul in situasies was waar hul die dood in die gesig gestaar het, maar dat God hul beskerm het. Ek glo ons elkeen se tyd is bestem, maar ons weet ook dat Satan altyd opportunisties is vir 'n geleentheid om toe te slaan. Ek reken ook nie dis wys om die noodlot uit te tart deur oopoog in gevaar in te stap of nie die nodige veiligheidsmaatreëls te tref nie, maar ons kan op God reken om ons te beskerm as ons Hom blindelings sou vertrou. Geen alarm, gewapende reaksie eenheid, diefwering, veiligheidshekke of elektriese heinings is so effektief soos God Almagtig nie.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...