Wednesday 4 February 2015

Uitgeput en oorlaai

Matteus 11 : 28 Kom na My toe, almal wat uitgeput en oorlaai is, en Ek sal julle rus gee.

Hoe voel jy vandag terwyl jy die boodskap ontvang? Die lewe het jou dalk in 'n wurggreep beet en jy hoop van harte dat hier vandag vir jou bemoediging in hierdie boodskap sal wees. Ek weet nie wat jou omstandighede is nie en ek skryf ook nie hierdie dagstukkies maar sommer net om die tyd om te kry nie. Elkeen word sorgvuldig onder leiding van die Heilige Gees geskryf. My rol is bloot om 'n gewillige instrument in Sy hande te wees. Dit gaan nie oor my nie. Ek bly naamloos. Daarom kan ek jou vandag verseker dat hierdie boodskap direk aan jou gerig is. 

Hy sien hoe swaar jy kry... hoe jy op jou eie kop bo water probeer hou... God weet ook dat jou kragte min raak, dat jy wil moed opgee omdat hierdie probleem besig is om jou onder te kry. Hy weet waardeur jy gaan en Hy wil jou so graag troos. My kind, moet jouself nie so opwerk nie. Stort jou hart uit sodat die pyn uit jou kan vloei. Eers dan kan My genesende krag in jou werk. Jy's nie alleen nie. Jou Vader in die hemel hou die heeltyd 'n ogie oor jou.

Wat probeer jy bewys? Dink jy dat God minder van jou sal dink as jy jou na Hom sou wend in stede van voortsukkel op jou eie? Inteendeel, Hy nooi jou uit om na Hom te komvandag sodat Hy jou rus kan gee. Hy staan gereed om die probleem op Hom te neem. Daar is hoop vir jou vandag.  Jou swaarkrydae is verby. Gee oor.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...