Sunday 1 March 2015

Ek is BY jou

Jesaja 43 : 2  As jy deur water moet gaan, is Ek by jou, deur riviere, hulle sal jou nie wegspoel nie; as jy deur vuur moet gaan, sal dit jou nie skroei nie, die vlamme sal jou nie brand nie

Hoekom daar altyd ‘n vlieg in die salf moet wees, weet ek nie, maar dat daar altyd iets sal gebeur om die glimlag van jou gesig te vee, dis ‘n feit.  Nee, dis nie negatiewe denke nie, dis realiteit.  Die lewe bestaan nie net uit vreugde en goeie tye nie.  Een ding waarvan ons seker kan wees, is dat struikelblokke oor ons pad sal kom.

Gelukkig hoef ek en jy nie in vrees te leef nie.  Alhoewel ons weet dat ons nie gevrywaar is teen hartseer of pyn nie, weet ons dit kan ons nie onderkry nie, want God verseker ons in hierdie teks dat Hy deur elke situasie met ons is.  Ek weet nie van jou nie, maar met Hom aan my sy, sien ek vir enige iets kans, selfs daardie spreekwoordelike berg staan nie in my pad nie. 


As jy nou uitsigloos voel in die situasie waarin jy jou bevind, maak hierdie teks joune.  Dikwels staar ons, ons blind teen die omstandighede en sien ons nie vir God reg langs ons nie.  Moenie moedeloos wees nie.  Hy is BY jou… elke oomblik en in elke situasie.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...