Monday 9 March 2015

Voor die mens nog roep

Jesaja 65 : 24  Voor die mens nog roep antwoord Ek...

Indien twee mense verlief is, wil hul alles van mekaar weet.  Hulle deel alles met mekaar.  Daar is geen geheime nie.  Emosies en gevoelens word blootgelê.  Hulle wil alles van mekaar weet en kan nie genoeg van mekaar kry nie.  Mettertyd voltooi hul selfs mekaar se sinne. 

Dis waar jou verhouding met God moet wees… so naby dat jul byna een is. Daarmee saam gaan ‘n gevoel van veiligheid, vertroue en ‘n hunkering om net nader en nader aan Hom te leef. Dis byna asof jy geen beheer oor hierdie dringende behoefte het nie, maar jy weet dit is allesoorheersend.  

Ek dagdroom gereeld.  Soms is dit so vergesog dat ek dit nooit eens vir enige iemand sal vertel nie.  Dis soort van ‘n privaat droom.  Meeste van tyd is dit boon-op onbelangrik, sommer net sulke verbeeldingsvlugte.  As een van daardie drome dan ‘n werklikheid word, sonder dat ek daarvoor gevra het, kan jy jou indink hoe verbaas ek is. 

Daardie verbasing vervaag as jy die teks hierbo lees.  God hou van bederf en omdat Hy ‘n omgee God is, voorsien hy selfs in dagdrome, hoe vergesog ook al.


Ek bid dat jou verhouding met God elke dag sal groei en dat jy ook ‘n onblusbare dors na Hom sal ervaar. 

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...