Wednesday 15 April 2015

Sonde

1 Johannes 1:8  As ons beweer dat ons nie sonde het nie, bedrieg ons onsself en is die waarheid nie in ons nie.

As daar nou een ding is waarmee ons goed is, is dit om onsself te verontskuldig.  Ek is nie sondig nie, want ek doen nie wat hy/sy doen nie… Aag, dis net ‘n pen – die maatskappy sal dit nie eens mis nie… Ek is elke Sondag in die kerk…Dis net ‘n ou witleuentjie…  Ons regverdig ons sonde op soveel maniere dat ons later glo ons is spierwit skoon en rein van enige sonde.

‘n Baie oulike aanhaling het my aandag getrek:  “’n Christelike huis, is ‘n huis waar sondaars woon.”  Dis korrek, want as Christen erken jy jou sondes en jy vra om vergifnis daarvoor.  Ons kan nie in ontkenning bly leef en glo dat ons sondevry is nie.

Selfs in die Onse Vader het God ons geleer om te bid:  “en vergeef ons, ons oortredings soos ons ook dié vergewe wat teen ons oortree;”


Mag Die Bybel jou maatstaf wees om te meet of jy vandag geleef en opgetree het soos daar van ‘n kind van God verwag word.  Vra die Heilige Gees om jou bewus te maak wanneer jy struikel.  En bid dat God dit wat skarlakenrooi van sonde was, witter as sneeu sal maak.  

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...