Tuesday 28 April 2015

Verander jou houding

Job 9:27 “As ek sou dink: ek wil ophou kla, ek wil my houding verander en vrolik wees,
Norman Vincent Peale het gesê:  “Vermy mense wat negatief dink en optree.”

Daar is mense wat jy teëkom wat jou absoluut dreineer.  Jy is amper te bang om te vra hoe dit gaan, want jy weet al dat daar ‘n lang treurmare op pad is.  Hulle sien eenvoudig min of geen rede om positief te wees.

Ander trek jou weer aan met hul positiewe gesindheid.  Die glas is altyd half vol vir hulle.  Vir elke probleem, het hul ‘n oplossing en niks kry hul onder nie.  Hulle het altyd ‘n bemoedigende woord en sal dikwels vir die ‘underdog’ opkom.

Om te vra by wie jy graag meer tyd wil spandeer, is seker ‘n retoriese vraag, want ek weet alreeds die antwoord. 

Wat ons sê en hoe ons optree, is die beeld wat ander van ons het.  Daardeur kan ons mense na ons toe aantrek of hul afstoot.  Helaas, ons is nie almal ekstroverte nie, maar ons almal kan ons uitkyk op die lewe verander. 


Wanneer ons, ons in dieselfde geselskap bevind mag dit gebeur dat ons nie agterkom hoe negatief ons is nie, omdat die res net so negatief is.  Niks verhoed ons egter om uit daardie groep te breek nie.  Jy sal sommer ligter voel as jy agterkom hoe ‘n positiewe gesindheid jou gemoedstoestand verbeter.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...