Wednesday 20 May 2015

Ek is jou God

Jesaja 41 : 10  Moenie bang wees nie, Ek is by jou, moenie bekommerd wees nie, Ek is jou God. Ek versterk jou, Ek help jou, Ek hou jou vas, met my eie hand red Ek jou.

Jy weet waardeur jy vandag gaan.  Jy ken die stryd en jy deurleef elke smartlike oomblik daarvan.  Te midde van dit alles glo ek dat jy nie anders kan as om hulpeloos en platgeslaan te voel nie.  Miskien voel jy so wanhopig dat jy dit oorweeg om boedel oor te gee.

Een aand hierdie afgelope week, voel ek net om iemand te skakel wat ek lanklaas mee gepraat het.  Ons gesels oor ditjies en datjies en later begin die persoon teenoor my oopmaak.  Net voor ons aflui, sê hy vir my:  “Baie dankie dat jy vanaand gebel het.  Jy sal nooit weet hoeveel dit vir my beteken nie.  Ek was so hartseer vanaand.  Dit het vir my gevoel of ek maar net ‘n einde aan alles moet maak, want ek beteken niks vir niemand… en ek is so moeg van alleen voortploeter.  Jy het op presies die regte tyd gebel… dankie.”  

Ek wonder hoeveel mense daar nog is wat soveel hartseer in hul saamdra. Dit moet ‘n verskriklike plek wees as jy voel jy beteken vir niemand niks nie en net wil opgee.


God wil jou vandag verseker dat Hy daar is vir jou.  Hy wil jou help, jou versterk, jou vashou en met Sy eie hande red.  Moenie moet opgee nie.  Moenie dink dat jy niks werd is of vir niemand iets beteken nie.  Jy is kosbaar en God het jou oneindig lief.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...