Monday 20 July 2015

'n Veilige skuilplek

Psalm 91 : 4  Hy beskut jou onder sy vleuels en is vir jou ‘n veilige skuilplek.  Sy trou beskerm jou aan alle kante.
Die afgelope week het die woorde vleuels en skuilplek by vyf verskillende geleenthede na my gekom. Een oggend was dit in die vorm van ‘n nommerplaat Psalm 91 : 2.  Dit was vir my duidelik dat God my wou verseker dat ek beskermd en veilig is.
Dit was uiters betekenisvol in ‘n week waar ek tot die uiterste beproef is, op soveel verskillende maniere.  Ek het mismoedig gevoel en was op ‘n plek waar ek net wou boedel oorgee.
Dus was dit uiters betekenisvol om keer op keer hierdie woorde tee te kom.  God wou my verseker dat ek nie alleen is nie en Hy wou my herinner dat daar vir my ‘n veilige hawe wag.
Die lewe is verseker nie maklik nie.  Elkeen van ons word op ons eie manier beproef.  Party van ons kan meer hanteer as ander… of dalk het party net meer deurgemaak as ander.  Die teks is vir elkeen wat voel dat die aanslae van die duiwel besig is om hul onder te kry. 

Hy is ‘n omgee God.  Jy is nie alleen nie.  Kom skuil onder Sy vleuels tot jy weer die lewe in die oë kan kyk.  Dis die een plek waar jy nie hoef voor te gee of haastig te wees nie.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...