Wednesday 22 July 2015

Neem die eerste tree in geloof

Jesaja 41 : 10  Moenie bang wees nie, Ek is by jou, moenie bekommerd wees nie, Ek is jou God.  Ek versterk jou, Ek help jou, Ek hou jou vas, met my eie hand red Ek jou.
Israel was besig om deur ‘n uiters moeilike tyd te gaan.  Israel is God se geliefde volk.  Hy het hulle gekies en daarom sal Hy hulle ook nie versaak nie.
Iemand wat mishandel word, leef voortdurend in vrees.  Stadig maar seker word jou selfvertroue afgebreek.  Jy word van jou meswaardigheid ontneem en mettertyd glo jy selfs dat jy dit verdien.  Baie mense wat mishandel word, glo selfs dat hulle die oorsaak van die mishandeling is.  Hul wêreldjie krimp tot ‘n diep vallei van ongelukkigheid.   
Daar is egter ‘n lewe buite daardie vallei.  Ons hoef nie ons omstandighede te vrees nie.  Deur dit alles is God by jou.  Hy keur nie die mishandeling goed nie, maar Hy wil hê dat jy uitreik na Hom.  Hy sal jou help, jou vashou en met sy eie hand red.  Soos Israel, het Hy jou ook gekies.

Neem die eerste tree in geloof.  Jy is dit aan niemand anders as jouself verskuldig nie.  God het baie meer vir jou in gedagte as dit waardeur jy tans gaan.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...