Monday 24 August 2015

Bekommernis

Spreuke 12:25 Bekommernis druk 'n mens neer; 'n vriendelike woord vrolik hom op.

Maurice Simpson en Reginald Gibbs het twee dinge in gemeen.  Eerstens hul ongelooflike positiwiteit en tweedens, Neuro Fibromintosis oftewel NF.  NF is ‘n vreesaanjaende siekte wat deur gene aan jou oorgedra word.  Lyers van hierdie siekte, ontwikkel nie-kwaadaardige gewasse regoor hul liggaam.  Dikwels misvorm dit die gesig.

Maurice is ‘n bestuurder by ‘n wegneemete restaurant.  Ten spyte van sy verwronge gesig, werk hy direk met die publiek.  Kliënte sien nie meer sy gebrek raak nie, hul sien hom as iemand wat net een doel voor oë het, en dit is om sy kliënte gelukkig te hou.  Sy energie is aansteeklik en lok kliënte terug vir meer en meer.

Reginald het weer ‘n webblad begin “Just Ask”.  Daar moedig hy mense aan om vrae oor die siekte te vra, want hy glo as mense meer weet oor die siekte sal daar meer aanvaarding vir lyers wees.  Hy dra ‘n t-hemp met die webadres en oral waar hy gaan nader mense hom om hom te bedank dat hy ‘n stem vir lyers geword het en die stigma rondom die siekte nek omgedraai het.

Maurice het al agt operasies gehad, maar min sukses.  ‘n Weldoener het annoniem 300 000 dollar geskenk vir ‘n rekonstruktiewe gesig operasie.  Na aanvanklike komplikasies was die operasie ‘n sukses.  Op die oog af is daar min verskil, maar sy linkeroog kan weer sien en sy oor is terug op die regte plek.

Reginald wil nie meer operasies ondergaan nie, want hy is al te veel teleurgestel.  Hy het slegs 10% sig in sy linkeroog, maar laat hom nie terughou in die lewe nie.

Hierdie twee mense is ‘n absolute inspirasie vir ons wat ‘normaal’ is en soms oor onbenullighede kla.  En ja, ek ken nie jou omstandighede nie… ek ken net my eie en ek laat sak my kop in skaamte as ek besef waaroor ek slapelose nagte het.


Gebruik jou bekommernis as ‘n getuienis, soos hierdie twee mans.

1 comment:

  1. That is very inspirational Monica. I have been feeling a little depressed lately because maybe I may not have done everything God has called me to do or maybe I had missed something because things I have been working on the best I could have not yet worked out as planned. Reading this really made me think. Thank you

    ReplyDelete

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...