Thursday 13 August 2015

Verootmoediging

Verootmoediging

2 Kronieke 7:14 en my volk, oor wie my Naam uitgeroep is, hulle verootmoedig en bid en my aangesig soek en hulle bekeer van hul verkeerde weë, dan sal Ék uit die hemel hoor en hulle sonde vergewe en hulle land genees.

Dis een ding om die Woord van God te lees, maar dit is iets heel anders om gehoorsaam te wees.  Gehoorsaamheid verg erkenning dat jy in die verlede dalk nie heeltemal volgens Sy wil geleef het nie. 

Dit is juis die wonder van Christenskap.  God besef dat ons as mense afdwaal en nie altyd die smal pad bewandel nie, maar Hy is altyd gereed om ons terug te verwelkom.

My beskeie mening is dat ons onsself maklik as Christen klassifiseer, maar dat ons dade nie altyd daarmee strook nie.  Lippetaal is nie genoeg nie.  Ons moet daadwerklik optree.

Daarom het ek tydens ‘n Televisie nuusbuletin in verwondering sit en kyk na ‘n groepie mense, meesal boere, wat vreedsaam langs die N1 hulself voor God verootmoedig het.  Die beeldmateriaal het ‘n groep van ongeveer 200 mense gewys, maar daar is ook melding gemaak dat vele ander groepe dieselfde dag langs die N1 vergader het om ook te bid vir die regering, vrede en die situasie in ons land.  Alhoewel boere ons van kos voorsien, word hul nie na waarde geag nie.  Om ‘n boer te wees, hou jou op jou kniëë, want jy is afhanklik van die natuur waaroor slegs God beskik.

Hierdie klein groepie het die moed gehad om standpunt in te neem.  Aanvanklik wou hul die N1 toemaak, maar hul het besluit dat dit nie is hoe ‘n Christen optree nie.  Ons toi-toi nie… ons is nie vandalisties nie… ons is nie millitant nie… Ons dien die groot Vredemaker en daarom sal ons eerder die knie buig. 

Die feit dat hul ‘n erediens daar in die veld gehad het, en op hul knieë voor God gebuig het, spreek boekdele.  Dit sê:  “Ons weet Wie is in beheer.  Ons weet Wie kan verandering bewerkstellig.  Ons keer terug na God.  Here, red ons land!”

Ek nooi jou vandag om kragte saam te snoer met hierdie groep mense deur waar jy jou bevind ook ‘n gebedsgroep te begin.  Iewers moes iemand die leiding neem en daardie eerste tree na verootmoediging gee.  ‘n Vloedgolf van gebed en oorgawe, is wat ons land nodig het.

Ons land bloei… moraliteit is daarmee heen… korrupsie seëvier… ons word verantwoordelik gehou vir alles wat verkeerd gegaan het, maar kry geen erkenning vir die feit dat ons en ons voorvaders hierdie land opgebou het tot 1994.  Vandag staar ons vele krisisse in die gesig… Eskom, water tekorte, bankrot munisipaliteite, slaggate in ons paaie, werkloosheid, 'n swak wisselkoers, prysverhogings, moord, aanranding, verkragting, stakings… 

Laat ek dit baie duidelik maak:  Hierdie boodskap is nie vir mense van ‘n sekere ras nie, maar vir elke Christen wat bereid is om sy/haar moue op te rol.  Ons maak nie gereed vir ‘n staatsgreep of oorlog nie.  Ons verootmoedig ons voor God en erken dat ons hulp en redding slegs van Hom kom.  Ons het afgedwaal, maar ons keer terug en as Christen skaar ek my by hierdie groep mense.  



No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...