Wednesday 5 August 2015

Vlêrmuise

Psalm 70:6 Ek is hulpeloos en arm; kom tog gou na my toe, o God. U is my hulp en my redder, Here, moet tog nie talm nie!

‘n Vlêrmuis is baie interessante dier.  Mense hou nie juis van hulle nie a.g.v.allerhande wolhaarstories soos dat hulle jou hare sal afskeer of jou bloed suig, maar hul is eintlik skadeloos.  Om die waarheid te sê die moontlikheid dat ‘n vlêrmuis in jou hare sal beland is baie skraal omdat hul ‘n ingeboude sonar het wat sorg dat hulle nie in iets vasvlieg nie.  As jy so gelukkig is om een te sien, sal jy verstom staan oor die spoed waarmee hul moeiteloos deur die lug swiep.

In Suid-Afrika is daar 7 verskillende spesies wat vrugte eet en 65 spesies wat insekte eet.   Meeste vlêrmuise woon in grotte, maar dit kan ook wees dat hul hulself in jou dak tuismaak, wat dan ‘n probleem is, maar jy mag hul nie vergiftig nie aangesien hulle beskermd is.  Kry liewer iemand om hul te verwyder.  En hulle is regtig oulik… die gesiggie lyk nes ‘n klein hondjie.

Sit nou hierdie selfde vlêrmuis op die grond neer en hy is hulpeloos.  Hy sal rondspartel totdat hy hopelik iewers afval of dood neerslaan van uitputting.  ‘n Vlêrmuis het hoogte nodig om te kan ‘opstyg’. 


Wanneer ek of jy in ‘n situasie beland waar ons buite ons gemaksone is, is ons ook hulpeloos.  En soms spartel ons soveel dat ons ook nie verder kan nie.  Ons hoef egter nie hulpeloos te spartel met die hoop dat ons iewers weer op ons voete sal beland nie.  God is daar om ons deur elke moeilike situasie te help.  Of jy nou hulpeloos, fisies of geestelik arm is, God kan jou te hulp snel.  Roep uit na Hom.  Die teks eindig op so ‘n bemoedigende noot… hy sal nie talm nie!

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...