Sunday 20 September 2015

As Hy die son en die maan kan laat stilstaan

Habakuk 3 : 11 het die son en die maan gaan stilstaan op hulle plek.

Op die oomblik is ek vasgevang tussen die duiwel en die diep blou see.  In my eie lewe is daar niks om te kla nie, maar een van my familielede, is nie net siek nie, maar het geen inkomste nie en die huis waarin die persoon woon, moet teen die einde van die maand ontruim word.  Die persoon se wederhelf het ook besluit dat sy nie meer kans sien om die persoon te versorg nie en het eenvoudig op ‘n bus geklim en die individu aan homself oorgelaat.

Omdat ek nie self ‘n krisis beleef nie, kan ek eenvoudig my skouers optrek en hom aan sy lot oorlaat… dis immers nie my skuld of my probleem nie.  Nie so maklik as jy ek is nie, want ek kan eenvoudig nie. 

Daar is baie verskonings wat ek kan uitdink… ek het nie slaapplek vir die persoon nie… ek het niemand om hom gedurende die dag te versorg nie… ons beweging sal ingeperk word…   Om alles te kroon, het ek alreeds twee ander persone wat finansiëel sukkel wat onlangs by my ingetrek het.  Dis 3 ekstra monde om te voed terwyl my salaris nie eksponensieel verhoog het nie.    Wat staan my te doen?

My enigste hoop is op hulp van bo.  As God die son en maan kan laat stilstaan, behoort my uitdagings vir Hom net ‘n ligte irritasie te wees wat Hy met een handveeg kan omkeer.  Dit is hoekom ek nie een oomblik huiwer om hierdie uitdaging die hoof te bied nie.  Om die waarheid te sê, ek reken dit is my plig.  God sal voorsien… solank ek gehoorsaam is. 

Sal jy asseblief bid sodat ek vir hierdie mense sal kan sorg?


1 comment:

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...