Wednesday 16 September 2015

Besluite

Job 22 : 28  Wat jy besluit, sal uitgevoer word, dit sal voorspoedig gaan met jou.

Oproepsentrums is niemand se gunsteling instansie om mee sake te doen nie.  So skakel ek eendag ‘n oproepsentrum en na ek skoon duiselig voel van al die opsies wat ek moes kies, antwoord ‘n agent:  “Goeie dag, my naam is Colin.  Hoe kan ek u dag vandag ophelder?”

Die wind was heeltemal uit my seile.  Dit was so verfrissend om nie die standaard:  “How are you?” te hoor nie.  Hy het nog steeds sy rympie gekommunikeer… “dat alle oproepe opgeneem word, ens”, maar dit was sy opregtheid en energie wat dit ‘n ervaring gemaak het wat my bybly.

Vir al wat ek weet, het hy ook nie ‘n perfekte lewe nie, maar hy het ‘n wilsbesluit geneem dat hy kliënte sal opbeur en hul aandag behou.  Dit is nie altyd maklik om vrolik te wees as alles rondom jou inmekaar stort nie, maar dit gaan beslis ook nie beter gaan net omdat ek en jy met ‘n lang gesig rondloop nie.  Daarmee sê ek nie ons moet nou almal vals raak en voorgee alles is honkiedorie nie, maar daar is ‘n tyd en ‘n plek vir alles. 


Die teks hierbo sê eintlik dat ons elke dag opnuut kan kies…  Gaan ek positief wees sodat dit met my goed gaan, of gaan ek negatief wees…  Positiwiteit trek positiwiteit aan en ongelukkig stoot negatiwiteit mense van jou af weg.  Jy kry mense wat verbitter deur die lewe gaan.  Niks en niemand kan enige iets reg doen in hul lewe nie en almal is verkeerd behalwe hul.  As dit jy is en jou lewe is nie ‘n piekniek nie… lees weer die vers hierbo.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...