Thursday 10 September 2015

Die enigste waarheid

2 Korintiërs 1 : 14  Tot nou toe het julle ons maar gedeeltelik verstaan.

Daar is mense wat nie glo dat God in staat was om die skepping in sewe dae te voltooi nie.  Party glo aan ‘n oerknal… ander glo aan evolusie… sommige rasionaliseer dit.  Dis onmoontlik om soveel in ses dae te doen, so dalk was ‘n dag destyds ‘n 100 jaar of so iets...

Noem my naief, maar ek glo aan die skepping.  Ek glo dat God die hemel en aarde en alles daarop, die see en alles daarin, die uitspatsel… die mense… alles in ses dae gemaak het en dat Hy op die sewende dag gerus het.  Maar dit maak nie sin nie, sê jy.  Jy’s reg, maar dit hoef nie sin te maak nie.  Vir my is dit genoeg dat dit in Die Byble staan.  Ja, ek weet daar is diegene wat reken dinosaurusse het soveel miljoen jare gelede bestaan en as jy die Bybel terugwerk, kom jy nie by daardie miljoene uit nie.  So what!  Ek glo eerder vir God, voor ek ‘n wetenskaplike, argeoloog of enige iemand anders glo.

Ek voel jammer vir diegene vir wie alles moet sin maak of bewys moet word.  Hulle bevraagteken alles en kan eenvoudig nie Die Bybel as waarheid aanvaar nie.  Ek het al soveel redenasies gehoor of gelees:  Dis nie moontlik dat ‘n vis ‘n mens kan insluk en die mens oorleef en uitgespoeg word nie… Dit is nie moontlik dat mense in ‘n oond gegooi word en nie eens na rook ruik nie… Indien jy na die hoeveelheid Israeliete kyk wat uit Egipte gevlug het, sou almal dit nie in ‘n dag deur die oopgekloofde see gemaak het nie… 


In hierdie lewe en vandag maak dit dalk nie sin nie, maar dit is omdat ons net gedeeltelik verstaan.  Eendag sal God alles vir ons mooi verduidelik.  Tot dan glo ek die enigste waarheid:  Die Bybel.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...