Sunday 18 October 2015

Die lewe is kort

Psalm 89:48  Dink tog daaraan hoe kort die lewe is

At the age of 37, she realized she’d never ride through Paris in a Sportscar, with the warm wind through her hair – Ballad of Lucy Jordan

Dis een van my gunsteling liedjies.  Ek kan ure lank luister na Marian Faithful se stem, maar dis veral die lirieke wat my raak.  Lucy Jordan verteenwoordig elkeen van ons wat ons drome opgeoffer het, om welke rede ookal.  Ek weet nie waaroor jy droom of wat jou daarvan weerhou om jou drome te realiseer nie, maar ek is saam met jou hartseer daaroor.

Ons lewe net een keer, so as ons nie daardie een kans gebruik nie...  Om jouself altyd tweede te stel is prysenswaardig, maar jy skuld jouself die geleentheid om ook jou drome na te jaag. 

Miskien wou jy nog altyd verder studeer… dalk het jy oor ‘n spesifieke beroep gedroom, maar nie die finansies gehad om te studeer nie… jy’t dalk swanger geraak en jou lewe het eenvoudig ‘n ander pad geneem… jy droom dalk al jare daarvan om te reis…  wat ookal jou drome, moenie eendag met berou terugdink oor dit wat kon gewees het nie.  Dit is nooit te laat om jou drome na te jaag nie. 

Gaan sit en dink wat dit is wat jou daarvan weerhou en dan begin jy oorweeg hoe jy dit kan realiseer.  

Niks is onmoontlik as jy daarop fokus nie.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...