Tuesday 20 October 2015

Ek kan nie meer nie

Job 17 : 7  My oë is dof gehuil, en ek is net maar ‘n skadu van my ou self

As jy vandag voel dat jy jouself baie goed met Job kan vereenselwig na aanleiding van die teks, wil ek jou bemoedig.

Soms word ons tot die uiterste beproef.  Veral as jy jou beste probeer om te leef volgens God se woord en dinge bly verkeerdloop, raak ons mismoedig.

God het egter nooit beloof dat ‘n Christen se lewe slegs maanskyn en rose sal wees nie.  Die Bybel is vol van Christene wat oor die eeue heen beproef is. 

Niemand kla as dit goed gaan nie.  Ons sal nooit vra om darem vir ‘n verandering ‘n probleempie of twee te kry nie.  Om die een of ander rede reken ons dat ons verdien om ‘n sorgvrye lewe te hê.

Vir my is die kern van Job se verhaal dat God deurentyd aan sy sy was.  God sou toelaat dat al hierdie dinge met hom gebeur, maar Hy wou daar wees om Job te vang as hy sou val.  Net so is Hy daar vir jou en my.  “Ja, maar jy het geen idee hoe naby ek aan opgee is nie,” sê jy.  Dink terug aan Job.  God het hom weer opgehef en dit het beter as ooit met Job gegaan.

Moenie moed verloor nie.  Waardeer hierdie moeilike tye, want dit is wanneer jy en God mekaar opnuut leer ken.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...