Thursday 22 October 2015

Waarop fokus jy?

Prov 4 : 25  Hou jou oë op die pad vorentoe, kyk reg voor jou uit.

Waarop rus jou fokus, figuurlik gesproke, vandag? 

Terwyl jy dink, kan ek met jou deel waarop my fokus gerig was.  Ek het myself betrap dat my gebede die afgelope ruk propvol versoeke was.  Alhoewel ek weet dat God alom is, het ek op ‘n stadium erg begin wonder oor my lysie, want dit het by die dag gegroei.  Ek het ook bekommerd begin raak omdat nie een van die items op die lysie afgehaal kan word nie.  Dit was amper asof God my nie hoor of my gebede beantwoord nie.  Het jy al so gevoel?

Een dag tref dit my skielik… die probleme wat soos ‘n klomp tennisballe op my toegesak het, het my aandag sodanig afgetrek dat ek so gefokus was om hul te ontduik dat ek nie meer op God gefokus het nie.  Die probleme het al my aandag in beslag geneem.  En ek was voorskriftelik… het sommer vir God voorgesê hoe om die probleme op te los.

Met hierdie besef, het ek gaan stilstaan en diep asemgehaal.  Ek was so verblind dat ek alles wat die Woord ons leer vergeet het.  Werp al jul bekommernisse op my…. (en los dit by my), ek ken elke gedagte van jou… (ek weet waarmee jy worstel nog voor jy met My daaroor gepraat het) God sorg vir die gras van die veld wat vandag daar is en more verskroei is… (en ek is volgens die Woord belangriker as hierdie gras).

Van daardie oomblik af het ek my fokus verskuif na God.  Die probleme was nie weg nie, maar ek het begin fokus op Wie God is en wat Hy in my lewe kan doen.  Hy weet nie net van die probleme wat ek na Hom gebring het nie, Hy ken die fyner detail en Hy weet presies hoe om dit op te los en wanneer. 

Soms worstel ons dag en nag met goed wat al lankal opgelos kon wees as ons net nie soveel aandag daaraan gee nie.  Slapelose nagte of om moontlike oplossings te probeer vind gaan niks help nie.  Geen probleem is groter of belangriker as God nie.  Die tyd wat ons daarmee worstel kan veel beter bestee word… deur aan God se almag en vermoëns te dink en ons te herinner aan die beloftes in Sy Woord. 

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...