Wednesday 2 December 2015

Enkel en alleen omdat jy glo

Romeine 1:17     In die evangelie kom juis tot openbaring dat God mense van hulle sonde vryspreek enkel en alleen omdat hulle glo. Dit is soos daar geskrywe staan: “Elkeen wat deur God vrygespreek is omdat hy glo, sal lewe.”

“Hoe kan ek seker wees my saak met God is reg?” vra ‘n kollega my onlangs.  Sy wonder daaroor omdat daar volgens haar soveel ‘goeie’ mense is en sy voel dat sy tekortskiet wanneer sy haar lewe aan hul lewe meet. 

Ek moes met haar saamstem.  Oral hoor jy van mense wat goed doen.  Hulle gee hul tyd en geld vir diegene wat behoeftig is.  Jy kry ook gereelde kerkgangers wat jou skuldig laat voel as jy op ‘n reenerige Sondag, na ‘n week van vroeg opstaan, nie die krag het om kerk toe te gaan nie.  En wat van diegene wat Bybelverse kan aanhaal?  Jy voel dalk jy kan dit nie doen nie en voel jy ken dus nie jou Bybel goed genoeg nie.  Daar is soveel voorbeelde van mense wat op die oog af ‘n perfekte lewe lei, volgens Christelike maatstawe.

Indien jy dan jou eie swakhede herken… vloek, gebrek aan naasteliefde, min of geen goeie dade, kleingelowigheid, ens, ens, ens… dan begin jy inderdaad twyfel of jy eendag die hemel sal haal.


God maak dit egter eenvoudig.  Glo, en God spreek jou vry… en so sal jy vir ewig lewe.  Al die ander dinge lei eenvoudig jou aandag af van dit wat werklik saak maak.  Glo onwrikbaar en sonder twyfel.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...