Sunday 31 January 2016

Smag daarna om meer soos God te word

Psalm 42 : 2  Soos ‘n wildsbok smag na waterstrome, so smag ek na U, o God.

Hierdie is ‘n teks wat ek nooit mooi verstaan het nie, maar ek begin dit al so ‘n bietjie verstaan.
Binne my is ‘n drang om meer van God te leer, om Hom te verstaan… om Sy hart te verstaan.  Hoe kon Hy dit oor Sy hart kry om Sy Enigste Seun te stuur om vir sondaars soos ek te sterf?  Wat maak dat God se liefde vir ons so grensloos is?

Wees nou maar eerlik, meeste mense voel vere vir ander, of vir God.  Ons was gedurende die vakansie by ‘n oord saam met ander mense in ‘n swembad en dit het my verstom hoe selfgesentreerd mense is.  Hul, of hul kinders sal sien jy staan rustig die lafenis en geniet, maar dan kom spring hul bo-oor jou kop om reg voor jou te ‘bom’.  Kinders sou sommer met nat voete oor ander se handdoeke op die gras loop.  My ouers het my geleer dat jy ander in ag neem.  Ek sou ‘n loesing kry as ek dit sou waag om ‘n grootmens nat te spat of op iemand se handdoek te trap.

Oujaarsaand het ons sommer so in die skuur geskoffel op maat van pragtige Suid-Afrikaanse musiek.  Weereens was ek verstom om te sien hoe party ander as’t ware uit die pad stamp.  Die baan is tog groot genoeg vir ons almal en dit is nie ‘n resies om te sien hoeveel rondtes jy kan voltooi nie.


Maar te midde van hierdie klein jakkalsies, het ek besef dat dit my naaste is vir wie Jesus aan die kruis gesterf het en dat ek die ander wang moet draai, want dit is wat Hy sou doen.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...