Tuesday 16 February 2016

Trek aan

Kolossense 3 : 12 Julle is die mense wat God uitverkies het om Syne te wees en wat Hy liefhet. Daarom moet julle die volgende soos klere aantrek:  deernis, vriendelikheid, nederigheid, sagmoedigheid, geduld.

Soms werk verhoudings nie uit soos wat ons gehoop het dit sal uitwerk nie.  Die ander persoon tree nie op soos wat ons wil hê hy/sy moet optree nie of hulle is eenvoudig nie soos wat ons gedink het hul is nie.   Die fout lê gewoonlik by die ander party, nooit by onsself nie.  Dus verwag ons dat hy/sy verander sodat dinge beter kan gaan. 

Dit werk ongelukkig nie so nie.  Of die ander persoon nou jou moeilike baas is, jou wederhelf, jou opstandige tiener, jou ouers… Verandering begin by jou. Jy moet verander!  Doen jou deel en God sal die res doen. 

Ja, ek weet dit klink nie regverdig nie, want jy glo steeds die fout lê nie by jou nie.  Laat egter toe dat God jou verander, want Hy gaan nie die ander persoon verander nie. Trek die regte ‘klere’ aan.


Staan soggens op met die gedagte:  “God, ek weet vandag gaan nie maklik wees nie.  Vorm my en maak my die persoon wat U weet ek kan wees.  Ek kan alles hanteer, want U is met my.”  Neem ‘n wilsbesluit om die res van die dag in hierdie staat van kalmte te bly.  Kies God se manier eerder as jou eie, want heel moontlik het jou eie planne tot nou toe nie gewerk nie.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...