Thursday 17 March 2016

Koning Rugby

Johannes 18 : 37  "Dan is jy tog wel 'n koning?" vra Pilatus. "Dit is soos u sê: Ek is 'n koning," antwoord Jesus. "Ek moet oor die waarheid getuienis aflê. Hiervoor is Ek gebore, en hiervoor het Ek na die wêreld toe gekom. Elkeen wat aan die waarheid behoort, luister na wat Ek sê."


Saterdag na Saterdag aanbid mense koning rugby.  Daar word kaartjies gekoop en busse gereël om belangrike wedstryde of toetse te gaan kyk.  Geen koste word ontsien nie.  Weke voor die tyd word kamerade gewerf.  Ander beplan weer ‘n saamtrek van ‘n groep vriende om die wedstryd te kyk op televisie.  Vleis, drank en vingerhappies word gereël en uiteindelik breek die groot dag aan om koning rugby te vereer.  

Het die tyd nie aangebreek om dieselfde ywer te toon om Koning Jesus te vereer nie?  Saam met Leon Goosen wil ek uitgil:  “Hy’s mos die lewe, man!”  Al wen jou gunsteling span ook elke enkele wedstryd, gaan dit jou nie in die hemel bring nie.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...