Wednesday 9 March 2016

Maak vrede

Jesaja 27 : 5   Hy, Israel, moet met My kom vrede maak, hy moet vrede met My kom maak!

Jesaja beveel aan dat jy vrede maak.  Nie maklik nie, ne. Die geheim is om te verklaar dat jy dit kan hanteer.  Dit is nie net ‘n positiewe uitkyk nie, maar jy neem Sy krag aan.  Dis hoekom die skrif sê:  Laat die wat swak is, sê:  “Ek is sterk.”  Daarenteen, as jy voortdurend sê:  “Ek sal eenvoudig nooit kan leer motor bestuur nie” of “die onderwyser pik op my” of “ek sal nooit weer ‘n werk kry nie” dan is dit asof jy boedel oorgee en hierdie dinge na jou aantrek.  Energie dreineer uit jou liggaam… jou kreatiwiteit wyk en jy voel oorweldig deur jou omstandighede.  Onthou egter jy is nie ‘n slagoffer nie, maar ‘n oorwinnaar.


Sê eerder vir jouself:  “Maak nie saak wat my rigting kom nie, ek kan dit hanteer.” Jy is nie net gereed daarvoor nie, maar meer as gekwalifiseer om dit die hoof te bied.  As jy binne die wil van God bly, sal Hy dit wat bedoel was om jou te na te kom omdraai en tot jou voordeel aanwend.  Niks kan jou onderkry as jy jou oog op God hou nie.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...