Tuesday 28 June 2016

Engele

Psalm 103 : 20 Loof die Here, magtige engele wat sy opdragte uitvoer, sy bevele gehoorsaam.

Het jy dit ooit geweet? Dat wanneer jy woorde van geloof uiter, engele opdrag gegee word om namens jou te beweeg.  God het nie engele nodig om Hom te help nie, die engele is daar om Sy opdragte uit te voer en gewoonlik sal dit wees om ons op die een of ander manier te help wanneer God hul opdrag gee.  Dis asof God vir die engele vra:  “Het julle gehoor wat my kinders sê? Hoor julle hoe my kind sê dat hy op my vertrou?  Komaan, engele gaan draai die situasie om.”  Die engele gehoorsaam Hom.

Indien ek of jy die sluier voor die geestelike realm sou wegtrek, sou ons ‘n hele skare engele kon sien wat oor ons waghou.  Die hoekom dit belangrik is dat ons let op wat uit ons mond kom.  Ons woorde kan die engele in beweging laat kom, of die vyand.


Die keuse is ons s’n om geloof en lewe oor ons huis, familie en toekoms te spreek.  Elke dag is daar ‘n geleentheid om die engele in beweging te bring.  

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...