Thursday 21 July 2016

Die krag van verbeelding

Spreuke 4 : 23   Wees veral versigtig met wat in jou hart omgaan, want dit bepaal jou hele lewe.

Verkoopskonsultante het die geleentheid om vir hulself naam te maak.  As jy suksesvol is, is dit die beste plek om te wees, want jy word raakgesien.  Daar is ook gewoonlik baie aantreklike aansporings pryse.  So het ek een keer die geleentheid gehad om vir ‘n oorsese reis te kompeteer.  Die wenners en hul maats, sou sewe dae in Mauritius gaan ontspan.  Vandat die oomblik dat die kompetisie aangekondig is, het ek gesê:  “Ek gaan wen.”  Om my te motiveer het ek ‘n eilandtoneel as ‘screen saver’ op my rekenaar gehad.  Elke dag as ek my rekenaar aanskakel het die eiland prentjie my herinner aan my doel.  Dit was ‘top of mind’. 

Ons verbeelding is ontsettend kragtig.  God het ons geskep as viuele wesens.  Om die regte beelde voor jou geestesoog op te roep, veroorsaak dat jy beweeg in die rigting van jou mees dominante denke.  Dit wat jy voortdurend sien, verskuif later na jou hart en eventueel word dit ‘n realiteit. 
Stel jou nou voor dat jy die beeld oproep wat God van jou het.  Dieselfde beginsel geld. As jy aanhoudend oor jouself dink soos wat God oor jou dink, gaan jou lewe in daardie rigting beweeg.  Kry jougedagtes in lyn met God se Woord en mediteer daarop sodat jy meer en meer daardie beeld kan oproep wat Hy van jou het.  Sien elke oggend hoe jy daardie dag sukses gaan behaal.  

Terloops, ek het die kompetisie gewen en sewe wonderlike dae in Mauritius saam met my man en die res van die wenners deurgebring.  Alles is vir ons betaal en ons het soveel sakgeld gekry dat ons dit nie eens kon opgebruik nie.  Ons het die mooiste herinneringe teruggebring, maar bo alles het ek die krag van visualisering ontdek. 

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...