Tuesday 5 July 2016

Slaap rustig

Psalm 127 : 2 Tevergeefs dat julle vroeg opstaan en laat gaan slaap om met moeite 'n bestaan te maak. Vir dié wat Hy liefhet, gee die Here dit in hulle slaap.

Ek is een van daardie mense wat agt ure slaap nodig het, maar ook sukkel om aan die slaap te raak.  Ek is verseker nie die enigste mens wat sukkel om te slaap nie.  Wat ek ook nie kan verstaan nie, is dat ek ook nie laat slaap wanneer ek die kans kry nie.  Nee, dan is ek sommer vroeg wakker en staan ek maar liewer later op.  So gaan kosbare slaap verlore.

Dit is duidelik dat ek en jy moet besef dat ons nie moet toelaat dat enige iets ons rus steel nie.  God verlang dat ons ‘n goeie nagrus geniet sodat ons vars en uitgerus kan wees. 

Wat hou jou uit die slaap? Bekommernisse oor jou verhoudings? Bekommernisse oor ons land? Bekommernis oor veiligheid? Ek het al gelees dat ‘n mens so ‘n uur voor slaaptyd moet begin rustig raak en dat jy nie in daardie tyd op jou selfoon of rekenaar moet werk nie, maar ek glo ook daardie uur kan gebruik word om in God se teenwoordigheid te spandeer.  Leer Hom ken.  Raak Sy kind.  Bou aan  ‘n verhouding met hom.


As daar enige sorge is – gee dit vir God.  Hy slaap nooit en daarom is Hy die perfekte bewaker.  En die beste van alles… as kind van God hoef jy nie te swoeg en te sweet nie.  God voorsien in elke behoefte… selfs terwyl ons slaap.  Amazing!  Ons kan inderdaad rustig slaap.  God het alles onder beheer.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...