Sunday 28 August 2016

Reën

Deuteronomium 33:13  Oor Josef het Moses gesê: “Mag sy land deur die Here geseën word: met die beste uit die hemel, met dou en met die beste uit die water diep onder die grond,

Terwyl ek hier sit ek skryf, val die reën saggies buite.  Dit is daardie gerusstellende reën wat reëlmatig neersak.  Vir my was reën en seen nog altyd sinoniem.

Ek kan al die bemestig inwerk in my tuintjie en ek kan dit water gee, maar wanneer dit reën is dit asof die plantjies ekstra voeding gekry het.  Of dalk is dit wat nie in reënwater is, wat die verskil maak.  Daar is geen chemekalië in nie, net suiwer Godgegewe seen.

Ons drink kraanwater of gebottelde water, maar geen water kan doen wat God se seen wat op ons neerreën kan doen nie.  Dit suiwer ons. Dit les ‘n dors in ons wat nooit geles kan word nie.  God is die Een wat ons Ewige Lewe gee.

Here, laat U seen op ons neerreën.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...