Wednesday 19 October 2016

Wees gewapen

Lukas 11:21 “Wanneer ‘n sterk man hom goed bewapen en sy huis bewaak, is al sy besittings veilig.

Met die dat ek nou so vasgevang is met my groentetuin, het ek nie opgelet hoe die onkruid op ons grasperk oorneem nie.  Amper oornag het onkruid ons grasperk oorgeneem.

Die werkplek is nie veel anders nie.  Ons raak so besig met ons dagtake dat ons nie oplet dat ons lewenstuin oorgroei raak met onkruid nie.  Vuil grappe, ‘n vloekwoord hier en daar, skinder… en so neem die onkruid oor.

Ek het eers die onkruid probeer uittrek, maar gou besef ek staan nie ‘n kans nie.  Daarom is ek na die kenners waar ek myself bewapen het met die nodige onkruiddoder. 

Ook ek en jy moet paraat wees en die ‘onkruid’ met die regte ‘plaagdoders’ bestry.  Alvorens ek die plaagdoder kon spuit, moes ek die voubiljet noukeurig lees.  Die Bybel is ons ‘voubiljet’ in die lewe.  Ek en jy kan dit noukeurig lees en die instruksies net so noukeurig volg om seker te maak ons ‘plaagdoder’ is effektief.  

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...