Sunday 4 December 2016

Gebruik jou verbeelding

2 Korintiërs 3:5  Uit onsself is ons nie in staat om iets te bedink asof dit uit onsself kom nie. Ons bekwaamheid kom van God,

Jou verbeelding is ‘n wonderlike gawe van God.

Daarmee kan jy geleenthede en nuwe horisonne visualiseer lank voor dit realiseer.  Wanneer jy jou geloof so aanwend, bly dit nie net by dagdrome nie.  Dan raak jou verbeelding die instrument waarmee jy jou verhouding met God verdiep.

Ek dink ons droom te min en te klein.  Party mense dink dit is riskant om jou te verbeel dat God groot en onmoontlike dinge in jou lewe gaan laat gebeur. Jy sien, as jy nooit droom nie, kan jy ook nie teleurgestel word nie.  Maar ek droom eerder.  Wanneer my drome so werklik word, weet ek dat God dit gaan bewaarheid.

Party mense praat van ‘the power of the mind’.  Ek glo beslis aan die krag van visualisering.   Dis ‘n onwrikbare, kinderlike geloof… dat God in staat is tot alles en dat Hy kan doen ver bo dit wat ek kan dink of droom.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...