Wednesday 7 December 2016

Herbou

Josua : 19 : 50  Josua het die stad herbou en daar gaan woon.

Ek het onlangs vir my die basiese benodigdhede gekoop om ‘n bietjie mosaiekwerk te doen.  Dit was nogal lekker om die patroontjie uit te pak en elke teëltjie vas te gom alvorens ek noukeurig die teëlsement aangemaak en tussen die teëltjies ingewerk het. 

Dan die wag totdat alles droog is en uiteindelik kan my produk gepoleer word en uitgestal word.
Met mosaiekwerk, moet jy die teëltjies breek sodat hul oral kan inpas en ‘n pragtige patroon vorm.
Wanneer ons deur die smeltkroes van die lewe gaan, breek ons ook partykeer.  Ons lê in stukkies voor die Meester.  Hy tel elke stukkie op en pas dit op presies die regte plek om weer ons prentjie mooi te maak. 

Wanneer ek so verdiep is in my mosaiek kunswerk, kan hoor en sien maar vergaan, ek fokus net op die teëltjie waarmee ek besig is. Ek weet dat hy maar net ‘n breukdeel van die geheel is, maar hy kry dieselfde aandag as elke ander teëltjie.  Sonder die gom en grout, die sponsie en uiteindelike polering, sal my prentjie nie volmaak wees nie.

Ek glo dat God ook so op ons fokus wanneer Hy die stukkies weer bymekaarsit.  Hy is nie ongeduldig of oorhaastig nie, want Hy weet hoe die uiteindelike prentjie moet lyk.

Vertrou die Groot Kunstenaar.  Jy is die meesterwerk way Hy besig is om te herbou.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...