Thursday 1 June 2017

Wat die Here sê

Habakuk 2 : 1  ek wil wag om te verneem wat die Here vir my sal sê en wat ek moet antwoord wanneer mense my verwyt.

Gister het ons van geduld gepraat.  Dit is veral van toepassing wanneer jy God vra om jou wysheid te gee sodat jy die regte antwoord vir iemand kan gee.

Elke dag besef ek al meer en meer hoe mense na raad en leiding smag.  Mense lees artikels of self-help boeke, hul luister na Christen radio omroepers of motiveringsprekers… Daar is beslis ‘n honger na hoop en bemoediging.  Ek kan dit goed verstaan, want ons almal moet ons siele voed en perspektief kry wanneer die skaal na een kant neig.

Juis daarom moet ons verantwoordelik omgaan met raad en daad.  Die tyd vir leë woorde en cleches is verby.  Soms is woorde nie eens nodig nie.  Wees net daar vir iemand.  Bid saam met iemand.

Op die ou einde maak net dit wat God sê regtig saak.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...