Wednesday 5 July 2017

Dit begin by onsself

Hosea 5 : 15  Ek sal terugkeer na my plek toe totdat hulle hulle skuld bely en na My opsien vir hulp.  Sodra hulle moeilikheid het, dan sal hulle My soek  

Hoeveel keer het jy jouself al voorgeneem dat jy elke Sondag sal kerk toe gaan en jou Bybel gereeld lees en bid, maar voor jy jou kom kry het jy al weer ‘n Sondag of twee drie oorgeslaan en ‘n week laas jou Bybel oopgeslaan?  In Suid-Afrika het ons die vryheid om te aanbid soos en wanneer ons wil.  Menige huis het meer as een Bybel… ongelukkig ook meer as een Bybel wat nooit eens oopgemaak word nie.

Ons kan nie net tot God nader wanneer ons ‘n krisis ervaar nie.  Dalk is dit hoekom ons land in hierdie verskriklike toestand is.  Ons moet as volk terugkeer, ons skuld bely en aan die voete van Jesus bly sit.  ‘n Enkele gebedsdag in Bloemfontein is ‘n goeie begin, maar om God te dien moet ‘n leefwyse word, nie net ‘n geleentheid nie.

Waar begin ons, vra jy?  Elkeen begin by onsself en as ons in die roetine is, begin ons by hulle naaste aan ons en hulle loop dieselfde paadjie en kort voor lank is ons almal terug waar ons hoort.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...