Sunday 30 July 2017

Geloof is vrees se enigste vyand

Josua 1 : 9  Ek self gee jou die opdrag. Wees sterk, wees vasberade. Moenie skrik nie, moenie bang wees nie, want Ek, die Here jou God, is by jou oral waar jy gaan.

Het jy geweet dat vrees net soos geloof is, maar dat dit bloot in die teenoorgestelde rigting werk?  Laat ek dit demonstreer.  Geloof open ‘n deur vir God om in ons lewens te werk.  Vrees open ‘n deur vir die vyand se vernietigingstog.

Vrees het die vermoë om ons siel te martel.  Vrees het geen genade nie.  Wanneer vrees jou verlam, sal jy depressief, verslae en alleen voel.  Dit is juis hoekom so baie mense die geleentheid verloor op vrede en geluk… hulle is gevangenes van vrees.  En omdat hul gevangenes van vrees is, voed hul onwillekeurig hul vrese deur blootstelling aan negatiewe nuus of kommentaar. 
Dit hoef nie jy te wees nie.  In Romeine lees ons dat geloof kom wanneer ons die Woord van God hoor.  Vul jou hart en gedagtes met die Woord en beloftes van God, oftewel geloof, die enigste vyand van vrees.

Vandag wil ek jou herinner dat die Krag wat binne jou is, groter is as die mag van vrees.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...