Sunday 2 July 2017

Om God te verloën al dan nie

Matteus 10 : 32 - 33  “Elkeen wat hom voor die mense openlik vir My uitspreek, vir hom sal Ek My ook openlik uitspreek voor my Vader wat in die hemel is. 33  Maar hom wat My voor die mense verloën, sal Ek ook verloën voor my Vader wat in die hemel is.”

Wanneer jy die geleentheid het om met jong kinders te gesels, kom jy agter hoe gebrekkig hul Bybelkennis is.  Min gesinne hou nog huisgodsdiens.  Kerke loop leeg.  Onlangs het ‘n regter beslis dat geen geloof voorkeur bo ‘n ander in skole mag geniet nie. Godsdiensonderrig as periode is al geruime tyd nie meer toelaatbaar in skole nie. 

Watter kans het ons kinders om die wonder van Christenskap te beleef en ervaar… om God te leer ken soos ek en jy Hom leer ken het?   Is dit reg of regverdig teenoor kinders?  

In effek is ons besig om God te verloën.  In Matteus is dit duidelik wat ons voorland is as ons dit doen.  Daarom kan ons nie wonder hoekom dit in ons land gaan soos wat dit gaan nie.  Ons as Christene het lamsakkig geword.  Ons staan nie op vir God nie.  Ons is so bang om iemand se regte te skend of hul te na te kom dat ons eenvoudig saam met hierdie besluite gaan. 

Indien daar enige waarde in demokrasie is, behoort Christenskap uitgeleef te word op elke hoek en draai… dan behoort ons Godsdiensonderrig ‘n prioriteit in ons skole te maak en elkeen van ons wat onsself as ‘n Christen uitgegee het tydens die sensus opname  (“Christianity is the dominant religion in South Africa, with almost 80% of the population in 2001 professing to be Christian”), behoort op ons reg te staan dat die meerderheid dikteer wat gebeur en nie minderhede nie.  Daarom SAL skole toegelaat word om Christenskap te promoveer.  En as dit nie die minderhede pas nie, is hul welkom om hul geloof voluit in hul eie omgewing uit te leef.

Ek weier om God te verloën.  En jy?

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...