Wednesday 26 July 2017

Red my, o God!

1 Kronieke 16 : 35  Julle moet sê: “Red ons, o God, ons Verlosser, maak ons bymekaar, red ons van die nasies, dat ons u heilige Naam kan loof en ons in u lof kan verheug.”

Dalk het jy al gevoel asof jy verswelg word deur leuens wat ander oor jou versprei, tot so ‘n mate dat jy so magteloos voel dat jy eenvoudig nie weet watter kant toe nie.  Hoe verdedig ‘n mens jouself teen leuens?  Nou is egter nie die tyd om moed op te gee nie.  Dit is eerder ‘n tyd om jou hakskene in te grawe en vas te skop.  Jy weet wie jy is.  God weet wie jy is.  Die waarheid sal seevier.

Wanneer hierdie dinge in ‘n mens se lewe gebeur, is dit asof dit ander teëspoed ook aantrek en skielik is dit nie net een ding wat jou onderkry nie, maar ‘n hele klomp goed.  Jy mag selfs voel asof jy bid en niks gebeur nie… daar is geen uitkoms nie.  Sulke tye is dit maklik om te sê: “Dis nou genoeg.  Nou gaan ek hulle aanvat.  Ek laat nie so op my trap nie.”  Dis tog wat ons doen… as gebed nie werk nie, gee ons op en doen self iets aan die situasie.  Jy sien, dit maak nie saak deur watter beproewing jy gaan nie, ons bepaal nie die uitkoms nie… net God.  Moet dus nie opgee op jou huwelik, of jou kind, of jou werk net omdat dit nie uitdraai soos wat jy dit wil hê nie.

Sien die uitkoms voor jou geestesoog en sê vir jouself:  “Ek het te ver gekom om op te gee.  Die rede hoekom die intensiteit van my beproewing so toeneem, is omdat die oorwinning binne sig is.   Nou is dit tyd om die koring van die kaf te skei en te wys dat ek waarlik op God vertrou.  Ek sien alreeds die uitkoms en daarom sal dit so wees.  Red my, o God!”

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...