Tuesday 29 August 2017

God sal jou ophef wanneer ander jou aftrek

Een ding moet ek en jy onthou, as God vir ons is, kan niemand teen ons wees nie.

Mordegai was ‘n Jood.  Hy het geweier om voor enige iemand te buig.  Haman het hom op enige manier probeer in onguns bring.  Mordegai het geweet wie namens hom die geveg veg, maar dit kon nie maklik gewees het nie.  Haman was in diens van die koning, het toegang tot die koning, het aansien gehad… so Mordegai was eintlik magteloos. 

Een aand sukel die koning om te slaap en hy vra een van sy diensknegte om die stad se geskiedenisboek vir hom te bring.  Daar lees die koning toe van die persoon wat ‘n goeie daad gedoen het.  Die volgende oggend roep hy Haman in en vra vir hom:  “Wat dink jy moet ons doen om iemand te eer wat ‘n goeie daad gedoen het en die koning se aansien sodoende verhoog het?”  Haman dink toe die koning verwys na hom en hy stel toe voor dit wat hy graag sou wou ervaar:  Ester 6:9  Die kleed en die perd moet oorhandig word aan een van die hoogste amptenare van die koning, en dié moet die kleed aantrek vir die man aan wie die koning graag eer wil bewys. Die amptenare moet die man dan op die perd oor die stadsplein laat ry en voor hom uitroep: So word gemaak met iemand aan wie die koning graag eer wil bewys!”

Groot was sy verbasing toe die koning sê:  “Ek hou van die plan, gaan haal vir Mordegai.”  Ek moet bieg, ek wens ek kon Haman se gesig sien. Kan jy sien hoe God te werk gaan?  Niemand kan hond haaraf maak as God vir jou is nie.  Hy weet hoe om reg te laat geskied en diegene op te hef wat onregverdig vertrap is.

Dalk is daar mense wat alles in hul vermoë doen om jou in onguns te bring.  Dit gebeur oral, ook met Dawid. Ps 69 : 5 Dié wat my sonder rede haat, is meer as die hare op my kop. Dié wat my vir altyd wil stilmaak, is sterk. My vyande dwing my met vals beskuldigings om af te gee wat ek nie geroof het nie.  Dawid was raadop!  Jy dalk ook.  Mense lag vir jou, hulle spot jou, hulle is jaloers op jou… So what!  Jy’s in goeie geselskap… Dawid het immers koning geword, Mordegai is vereer… despite the odds.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...