Tuesday 1 August 2017

Toewyding

Prediker 9 : 10  Doen met toewyding alles wat jou hand vind om te doen

Verlede week verjaar ‘n familielid, en ek vergeet om haar te skakel en geluk te wens.  Eers die volgende dag onthou ek en voel verskriklik sleg.  In plaas van om onmiddellik die telefoon op te tel en haar te skakel, stel ek uit, met katastrofiese gevolge.  So onthou ek eers weer die volgende dag dat ek nog nie gebel het nie.

Soos die spreekwoord lui, van uitstel kom afstel.  Ek het al geleer dat ‘n mens dit wat jy nie van hou om te doen nie, eerste moet doen, want as jy dit nie dadelik doen nie, gaan jy uitstel en dit nooit doen nie.  So byvoorbeeld sal ek elke dag wasgoed was, maar ek hou niks daarvan om die wasgoed af te haal of te stryk nie.  In die geval kan ek nie eerste doen waarvan ek nie hou nie… daar is ‘n sekere volgorde.

Dit is waar toewyding inkom.  As jy iets begin, maak dit klaar.  Wanneer wasgoed gewas en opgehang is, moet jy dit afhaal en stryk.

Partykeer spring ons vol ywer weg, maar dan verloor ons spoed.  Doen alles (wat jou hand vind om te doen) van begin tot einde met toewyding.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...